De Adventkerk staat aan de Ringweg Kruiskamp 74 in Amersfoort. Onze gemeente is onderdeel van de Protestantse Gemeente Amersfoort en we maken deel uit van de Protestantse Kerk in Nederland. Dominee Hendrik Mosterd is sinds augustus 2016 onze predikant.

Contactformulier

Contactpersonen

IMG_80D_0779_web

Ds. Hendrik Mosterd

predikant@adventkerk.nl

foto-gert-simons

Gert Simons
Scriba

scriba@adventkerk.nl

foto anne strijker

Anne Strijker

voorzitter@adventkerk.nl

Bereikbaarheid, parkeren en fietsenstalling

Auto en fiets

De Adventkerk heeft op eigen terrein een afsluitbare fietsenstalling en dertien parkeerplaatsen. Drie daarvan zijn gereserveerd voor mindervaliden. In de directe omgeving zijn twintig parkeerplaatsen beschikbaar. Verder vindt u langs de Van Randwijcklaan en in de omliggende wijken nog meer parkeergelegenheid.

Openbaar vervoer

De Adventkerk kunt u bereiken via een busverbinding vanaf treinstation Amersfoort Centraal (±15 min.).

U kunt bijvoorbeeld uitstappen op bushalte Neptunusplein.

locatie_adventkerk
locatie_adventkerk_ingezoomd
ANBI_FC

ANBI

De Adventkerk is een ANBI-geregistreerde instelling. Dat betekent dat uw giften aan onze gemeente fiscaal aftrekbaar zijn. Klik hier voor meer informatie.